Helpdesk
0172 - 25 70 04
(ma - vr. 9:00 - 17:00)
Gratis Verzending
Vanaf 49.99!
* Binnen Nederland
Winkelwagen
Uw Winkelwagen is leeg

 

minium prijs

maximum prijs

 

 
Klantenservice | Coolmove.nl
 

1.0 Definities

1.1 De koper: als koper wordt beschouwd, ieder die een bestelling plaatst via Coolmove.nl en akkoord gegaan met de algemene voorwaarden die betrekking hebben op het Nederlands recht en deze website.

1.2 De verkoper: Coolmove.nl

2.0 Retourneren

2.1 Als u een bestelling plaatst via Coolmove.nl, treed de wet kopen op afstand in werking. Dit bied de consument bescherming tegen kwaad willende bedrijven. U heeft ook een wettelijk recht op omruil garantie.
Meer over de wet kopen op afstand vind u op de website van justitie.nl
Tevens kunt u hier ook wettelijke garantie bepalingen terug vinden

2.1 Na ontvangst kan het product binnen 14 werkdagen geretourneerd worden. Enkel producten in originele verpakking komen in aanmerking voor geld teruggave of omruiling. De klant draagt zelf de kosten voor de retour zending, tenzij aantoonbaar is dat de verkoper duidelijk in gebreke is geweest. Dit zal van tevoren met de verkoper besproken en overeengekomen moeten zijn. Verder zorgt de koper voor een degelijke verpakking, zodat het product onbeschadigd wordt ontvangen.

2.2 Mocht u de volledige zending binnen zicht termijn van 14 werkdagen retourneren, dan ontvangt u het totale aankoop bedrag retour, inclusief de verzendkosten. Eventuele kosten voor terug zending, zijn voor rekening van de klant. Bij een deel retour, wordt alleen het aankoop bedrag van het product vergoed.

2.3 In geval van geld teruggave na voorruitbetaling, zal de betaling geschiedde binnen 30 dagen. Indien uw bestelling nog niet verstuurd is, ontvangt u het volledige bedrag retour.

2.4 Indien u een bestelling heeft geplaatst en deze niet wilt ontvangen, dan kunt u deze kosteloos annuleren. Indien uw pakket al is verstuurd, raden wij u aan het pakket aan de deur te weigeren. Eventuele retour kosten zijn voor rekening van de koper.

2.5 Mocht Coolmove.nl niet in staat zijn uw bestelling binnen 30 dagen aan u te leveren dan kunt u de koopovereenkomst kosteloos ontbinden.


3.0 Bestellingen

3.1 Coolmove.nl besteedt veel zorg aan het publiceren van de juiste gegevens en prijzen. Het kan echter voorkomen dat er onjuistheden gepubliceerd staan. Coolmove.nl behoudt het recht deze ten tijde van de bestelling kenbaar te maken aan de klant. De klant op zijn beurt heeft dan het recht om af te zien van de bestelling en dus de koopovereenkomst te ontbinden.

3.2 Na het plaatsen van een bestelling, ontvangt de klant nog een bevestiging per e-mail. Het kan gebeuren dat een spel niet op voorraad is. In dit geval zal er aan de klant een verwachte lever datum worden doorgegeven. De klant kan op dat moment ervoor kiezen de bestelling te annuleren, dan wel aangeven akkoord te gaan met een langere levertijd.

3.3 Uw bestelde product(en) wordt binnen 1 werkdag verzonden, zodra de betaling is ontvangen op één van onze rekeningen.

3.4 Het bestelde artikel kan afwijken van het getoonde artikel op de website. Coolmove.nl probeert in zoveel mogelijk gevallen, de juiste afbeelding te tonen. Afwijkingen geven geen recht om de koopovereenkomst te ontbinden.

3.5 Bestelde artikelen dienen binnen 7 werkdagen te worden voldaan. Coolmove.nl behoud zich het recht om de koop overeenkomst te ontbinden als er niet binnen de gestelde periode is betaald.

3.6 Heeft u meer dan 1 bestelling onbetaald openstaan, dan behoud Coolmove.nl zich het recht levering uit te stellen tot de eerste betaling is ontvangen.

4.0 Verzending

4.1 De artikelen die u heeft besteld, worden met TNT Post pakket service bezorgd. U betaalt een bijdrage voor de bezorg kosten van uw bestelling.

De verzendkosten zijn variabel vanaf € 1,95 tot maximaal € 4,95. Deze bezorg kosten wordt automatisch opgeteld bij het orderbedrag. Bij een bestelling van 2 of meer producten krijgt u € 2,00 Korting op de verzending.

Leveringen onder Rembours  hebben een vast verzend tarief van € 9,95
Voor buitenland gelden tevens afwijkende tarieven deze vind u hier.

4.2 Bezoekers binnen de EU betalen € 9,00 per bestelling. Deze bezorg kosten wordt automatisch opgeteld bij het orderbedrag.

4.3 Coolmove.nl is niet verantwoordelijk voor fouten als gevolg van onjuiste gegevens die door klanten worden verstrekt. Eventuele extra kosten die hierdoor gemaakt moeten worden, zullen aan de koper worden doorberekend. De Coolmove.nl website biedt een eenvoudige manier aan om uw gegevens te bewerken, om zeker te zijn dat u de juiste gegevens heeft in gevuld kijkt u na aanmelding bij uw account. Uw bestelling wordt verzonden aan dit adres.

4.4 Levertijden die aangegeven zijn bij de product omschrijving, zijn indicatieven tijden. Hier mogen geen rechten aan ontleent worden.

5.0 Overeenkomst

5.1 De koopovereenkomst tussen verkoper en koper is tot stand gekomen op het moment dat de orderbevestiging op het scherm wordt vertoond (stap 4).

6.0 Garantie bepaling

6.1 Coolmove.nl garandeert dat de goederen bij verzending aan de afgesproken kwaliteit voldoen. Mocht bij vergissing een onjuist artikel worden verzonden, dan kan dit kosteloos worden geretourneerd. Coolmove.nl zorgt dan voor de eveneens kosten loze verzending van het juiste artikel.

6.2 De koper mag er voor kiezen het ontvangen object te houden. In dit geval zal het teveel betaalde bedrag aan u vergoedt worden.

7.0 Prijzen

7.1 Alle prijzen op de website zijn onder voorbehoud van typefouten. Coolmove.nl kan deze altijd en naar eigen inzicht aanpassen. De prijzen kunnen bovendien afwijken van prijzen voor dezelfde artikelen op andere plaatsen (eBay, beurzen, toernooien). Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
Coolmove.nl bevestigt iedere bestelling met een definitief order overzicht via e-mail. De prijzen hierin zijn definitief.

7.2 Al onze prijzen zijn in Euro en inclusief BTW.

8.0 Aansprakelijkheid

8.1 Coolmove.nl kan niet aansprakelijk worden gesteld voor schade door gebruik van verkochte spellen of andere objecten.

8.2 Coolmove.nl kan niet aansprakelijk worden gesteld voor transport problemen, verlies of schade door verzending.

8.3 Bij verlies door transport laat Coolmove.nl een onderzoek instellen.

9.0 Contacteren

9.1 Locatie
Het kantoor is gevestigd aan de:
Aan de Europalaan 77
2408 BK Alphen aan den Rijn

De telefonische helpdesk is bereikbaar tijdens kantoor uren, van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00. U kunt ons natuurlijk ook e-mailen op Coolmove.nl

Eventueel afhalen van producten is mogelijk op afspraak. Wij adviseren u eerst contact op te nemen met de klantenservice.

9.2 Om de gegevens stroom goed te laten verlopen, dient u gebruik te maken van ons contact formulier, of via onze online klantenservice. Hier vind u onder andere veel gestelde vragen.

10.0 Betalingen aan Coolmove.nl

10.1 Betalingen die binnen komen via overboeking, zijn ten gunste van:

Gamesandtoys.nl
Rekeningnummer: 811234
IBAN: NL16INGB0000811234
BIC: INGBNL2A

Graag bij uw overboeking het ordernummer vermelden.
Mochten deze gegevens niet juist bij ons in ontvangst komen, dan kan deze tot vertraging van het toesturen van de producten tot gevolg hebben.

10.2 Foutief ontvangen bedragen
Teveel gestorte bedragen, hebben het gevolg dat de procedure eventueel langer kan duren. Teveel betaalde bedragen worden binnen 14 werkdagen aan u terug gestort op uw bankrekening (indien bekend.)

U heeft te weinig gestort. U kunt dit bedrag als nog aanvullen. Coolmove.nl ziet deze niet als aanbetaling, en zal wachten met verzending tot het gehele bedrag op de rekening is ontvangen. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht.

10.3 Voor bestellen of pre-orders
Besteld u een product vooruit, dan dient u deze vooruit te betalen. De producten worden speciaal voor u besteld bij de leveranciers.

10.4 Koopovereenkomst
Mocht de betaling niet succesvol verlopen, of blijft de koper in gebreken, dan heeft Coolmove.nl het recht de koopovereenkomst te allen tijde te beëindigen.

10.5 Betalingsachterstand
Bij overschrijding van de betalingstermijn bent u vanaf de dag dat betaling had moeten plaatsvinden in verzuim. Indien betaling plaatsvindt na aanmaning door Coolmove.nl bent u een bedrag van vijftien euro (€ 15,00) aan administratiekosten verschuldigd en indien Coolmove.nl haar vordering ter incasso uitbesteedt, bent u tevens de incasso kosten verschuldigd, welke tenminste vijftien procent (15%) van het openstaande bedrag zijn, onverminderd de bevoegdheid van Coolmove.nl om in plaats daarvan de daadwerkelijk gemaakte buitengerechtelijke incasso kosten te vorderen.

10.6 Analyse
Coolmove.nl behoudt zich het recht voor om over de door de klant verstrekte gegevens een analyse uit te voeren en op basis van verkregen informatie een alternatieve betaal wijze aan te bieden. Over eventuele beslissingen en conclusies kan niet worden gecorrespondeerd.

11.0 Sparen met Spaarpunten

11.1 Uw Spaarpunten saldo en geannuleerde aankopen
Wij zullen de op uw Spaarpunten rekening bij- of afgeschreven Spaarpunten annuleren, indien achteraf blijkt dat er ten onrechte Spaarpunten op uw rekening zijn bij- of afgeschreven, doordat bijvoorbeeld de transactie waarover u Spaarpunten hebt ontvangen, niet is betaald, of de transactie ongedaan werd gemaakt (bijvoorbeeld in geval van retournering van een aankoop).

11.2 Spaarpunten en onze algemene voorwaarden
Op alle aankopen bij Coolmove.nl zijn onze Algemene Verkoop- voorwaarden van toepassing, dus ook als u uw Spaarpunten gebruikt als deelbetaling. Indien u een aankoop bij Coolmove.nl annuleert, dan zijn onze Algemene Verkoop voorwaarden eveneens van toepassing. Coolmove.nl zal bij annulering overgaan tot restitutie, dus teruggave van de ingewisselde Spaarpunten.

11.3 Beëindiging deelname aan Spaarpunten beloningsprogramma
U kunt u te allen tijde afmelden als klant van Coolmove.nl. Dat kunt u doen door onze afdeling Klantenservice schriftelijk dan wel per e-mail daarvan in kennis te stellen, onder vermelding van uw gebruikersnaam, naam, adres en email-adres; deze gegevens moeten overeenkomen met de gegevens die u heeft doorgegeven toen u zich als klant registreerde.

Na beëindiging kunnen geen Spaarpunten meer op uw Spaarpunten rekening worden bij- of afgeschreven en vervallen alle Spaarpunten die op uw rekening staan.

In geval van bedrog, het verschaffen van onvolledige of onjuiste informatie, het in strijd handelen met deze voorwaarden, het misbruik maken van de rechten die u heeft als deelnemer aan het Spaarpunten beloningsprogramma, of in geval van enige andere handeling waardoor schade wordt berokkend aan ons of onze partners, zijn wij gerechtigd, onder voorbehoud van al onze overige rechten, uw inschrijving met onmiddellijke ingang te beëindigen en/of uw Rekening en de daarop bijgeschreven Spaarpunten te annuleren.

11.4 Inwisselen
Spaarpunten kunnen alleen ingewisseld worden bij Coolmove.nl. Spaarpunten kunnen alleen ingewisseld worden als korting bij uw bestelling en niet in geld op uw rekening.

11.5 Niet op Consoles en boeken.
Spaarpunten worden niet verstrekt op hardware, zoals Nintendo Wii, X-box of Playstation.
En boeken, vanwege de wettelijk vastgestelde boeken prijs.

12.0 Coupons

12.1 Algemeen
Coupons kunnen verschillende waarde en voorwaarde bevatten. Hier vindt u de algemene bepaling. Elke coupon bevat een geldigheidsduur, deze wordt vermeld in uw account. Verlopen coupons hebben geen waarde meer.

12.2 Verzilveren
Heeft u een coupon code? Dan geeft u deze op bij de bestelpagina, of in uw account pagina.
Per bestelling kan één (1) coupon worden ingeleverd. Als De coupon waarde hoger bedraagt dan het te betalen bedrag, vervalt de rest waarde van de coupon.

12.3 Misbruik
Als misbruik wordt geconstateerd vervalt de bestelling en de waarde van de coupon.